18 september 2012

Stressad tjej!



Jag har haft två riktiga skoldagar nu och är redan trött på skolan. Bara jag tänker på det blir jag arg. Och min fot gör hela grejen inte bättre. Varje dag har jag en lektion på tredje plan i huvudbyggnaden och nästa lektion blir det tredje planen i den andra byggnaden...och lärarna blir arga för jag kommer sen? Excuse me..det går inte snabbare när man går med kryckor! Idioter....

Idag hade jag lunchrast från 13.00 tills 15.15. I början trodde jag att det skulle vara hur tråkigt som helst men Carla och jag hängde i vår favoritcafé, åt kebab och snackade om att åka till Australien, vilket vi skulle vilja göra så otroligt gärna för vi har båda två vänner där! Man kan ju iallafall drömma...:)

Och den här fina bilden som min kompis skickade till mig idag, gjorde min dag:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar